08-9-2020 08:37:48
|Za sve one koji imaju dilemu oko izbora reklamnog materijala, u koji bi uložili svoj budžet za marketing, predstavljamo prednosti reklamnih kalendara.
Kalendare koriste sve osobe, bez obzira što ih imamo u elektronskom obliku na računarima i telefonima. Činjenica je da nam kalendari daleko bolje služe za individualno i poslovno planiranje kada su u štampanom obliku. Kalendari će obradovati bukvalno svaku osobu koja ih dobije, bez obzira da li se radi o ključnom klijentu, mnoštvu klijenata koji svakodnevno kupuju u poslovnicama ili vernim saradnicima iz drugih firmi.
Reklamni kalendari mogu biti stoni, zidni i džepni.
Tradicionalni zidni kalendari se već decenijama obilato koriste kao vrlo zahvalna reklama jer ljudi uglavnom vole da samo jednim pogledom na zid sa okačenim kalendarom planiraju svoje vreme. Krase ih lepe fotografije koje se smenjuju od meseca do meseca, što svakako doprinosi dobrom utisku. Mogu biti sa tromesečnim, dvomesečnim ili jednomesečnim kalendarijumom po stranici. Listovi su povezani diskretnom metalnom spiralom i lako se uklanjaju po potrebi, ili su pak zalepljeni po dužoj strani, što ih takođe čini lakim za uklanjane po završetku meseca. U mnoštvu tema na fotografijama lako se može izabrati najpogodnija za brendiranje za određeni sektor delatnosti.
Stoni kalendari su moderniji i češto svoje mesto nađu u kancelarijama, privatnim radnjama ili kao redovan detalj na kućnom radnom stolu. Lako se sklapaju, a kao sklopljeni su stabilni i podsećaju na šator. Svi klijenti i saradnici koji dobiju na poklon stoni kalendar će se sigurno obradovati, budući da je to jedan od najpraktičnijih poklona. Obično su elegantniji od zidnih kalendara i imaju mali prostor za fotografije ili grafike, ali su i dalje vrlo značajni za brendiranje.
Džepni kalendari se obično štampaju na pozadini vizit karte i čuvaju u novčaniku ili poslovnom vizitaru. Vrlo su zgodni zbog male veličine i mogućnosti da se koriste za planiranje vremena bilo gde da se osoba nalazi, te ih zaista niko nikada ne odbija.
Reklamni kalendari su vrlo pogodni za brendiranje jer predstavljaju koristan poklon sa velikim prostorom za brendiranje spram drugih reklamnih materijala. U zavisnosti od tipa i veličine kalendara, može biti više ili manje pozicija za brendiranje. Najviše prostora za tu namenu nose veći zidni kalendari sa sedam listova. Stoni kalendari imaju nešto manju površinu za brendiranje, ali su zato znatno bliži osobi koja ih čuva na svom radnom stolu. Praktično su stalno u vidokrugu barem jedne osobe, što je vrlo značajno kod slanja reklamne poruke jer podsećaju na dobru saradnju.
Efikasnosti brendiranja i prenošenja reklamne poruke doprinosi činjenica da se kalendari koriste podjednako tokom cele godine. Obično se dele uoči Nove godine ili početkom godine, ali su dobrodošao poklon i nakon tog perioda jer se mogu iskoristiti. Nije retkost da se kalendari sačuvaju i neko vreme nakon što istekne kalendarska godina jer su na njemu često zaokruženi bitni datumi i zapisane beleške. Lep kalendar se može sačuvati i kao podsećanje na jednu uspešnu godinu, iako nadalje neće biti tako često gledan.
Štampanje kalendara nije veliki izdatak za firme, posebno ako se uzme u obzir koliki je njegov doprinos brendiranju i širenju reklamnih poruka. Izborom kalendara za reklamni materijal dobija se siguran napredak u povećanju vidljivosti brenda koji traje punih godinu dana. Štampani kalendari se mogu odlično kombinovati i sa drugim reklamnim materijalom poput hemijskih olovaka, upaljača, šolja, notesa ili reklamnih majica.
« Ofset štampa u funkciji reklamnog materijala