B2B Korpa

7 osnovnih smernca u procesu kreiranja reklamnog materijala

01-4-2022 12:20:52

 Reklamni materijal se nalazi u centru začaranog trougla koji predstavlja bazu dobre marketing strategije.

 

reklamni materijal

 

Trougao čine:

  • Poklon/nagrada odanim i potencijalnim potrošačima
  • Rast brenda i čuvena fraza „brand awarness“, odnosno opšta prihvaćenost brenda i njegovo pozicioniranje na tržištu
  • Rast prodaje i potražnje

 

Kako možemo iz priloženog da vidimo, proizvodi promotivnog karaktera uvek imaju uzročno-posledične veze. Time je njihovo prisustvo suštinski neophodno, a praktično jako poželjno.

 

 

U želji da vam pomognemo da brend izgradite na pravi način u pravo vreme i na pravom mestu, podelićemo sa vama višegodišnje iskustvo. Predstavićemo vam nekoliko smernica na koje bi trebalo da obratite pažnju sledeći put kada budete pokretali kampanju ili razmišljali na koji način i kako da odaberete i kreirate reklamni materijal.

 

 

  1. Logotip kao minimalističko umetničko delo, a ne kao Rubensenova galerija

 

 

Logotip ili poruka koju želite da prikažete ima zadatak da u mislima traje i ostane. Takva slika zapravo je svojevrsna asocijacija na vas kada se pomene branša u kojoj vaša kompanija funkcioniše. Upravo iz tih razloga potrudite se da ne ukrašavate znak ili taglajnove previše, izbegavajte predugačke rečenice i zamarajuće citate. Prikaze dočarajte jednostavnim i lako pamtljivim linijama, figurama ili kratkim rečima. Današnji klijenti i potrošači zaista vole princip „manje je više“

 

 

 

 

 

 

 

2. Vektorska priprema nije slika sa telefona visoke rezolucije

 

 

vektorska priprema 

  Vaši vendori će se drage volje potruditi da vam reklamne proizvode predstave sasvim i u potpunosti kao finalne produkte. Slanje pripreme logotipa u vektorskom formatu čini pola posla završenim. Stoga unajmite dobrog dizajnera koji će jednom iscrtati logotip u nekom od vektorskih programa poput Illustratora, InDesign-a ili Corela, a iza toga se večno sa istim igrajte na svim proizvodima reklamne galanterije. Fajlove pripremite u PDF formatu i bićete oduševljeni brzinom stvaranja finalnog proizvoda od početne ideje.

 

3. Prava „predstava“ proizvoda za pravu publiku

 

 

 

 

Ova rečenica je ključ uspeha svake akcije! Pažljivo razmotrite tržište i budite izuzetno strateški koncentrisani prilikom izbora promotivnih artikala.

 Razmislite:

  • ko je vaša ciljna grupa
  • koje namere i interese želite da postignete
  • koliko je brend dugo na tržištu i koliko je prepoznatljiv
  • koliko je jaka konkurencija u reklamnim aktivnostima
  • da li vam je potreban ukras, ili praktičan poklon

Uz detaljne odgovore na ovih par pitanja lako ćete doći do proizvoda koji će ispuniti maksimum vaših očekivanja.

 

4. I još jednom „the less is more“

 

Lepeza proizvoda iz promotivne sekcije jako je velika i raznolika. Artikli su raznih oblika, dimenzija, namena i daju vam beskraj mogućnosti za brending i predstavljanje vašeg poslovanja.

Ali ne zaboravite – niko ne voli da čita bilborde na cegeru ili rokovniku. A i takvim vidom printa može se desiti da se znatiželja ugasi i da se postigne efekat dosadnog i donekle neprofesionalnog.

 

logotip priprema

Zato klijentima i potrošačima sa promotivnim poklonom pružite doviljno informacija kojima ćete „potkrepiti njihova čula“, a opet ih naterati da vašu kompaniju istražuju dalje, i zahtevaju dodatne informacije, da li putem društvenih mreža, sajtova, posrednika, ili čak direktno kod vas.

 

5. Ne bacajte novac uzalud

 

Promovisanje poslovanja skupim poklonima izraz je jako, jako velike zahvalnosti, ali i prestiža.

Olako poklanjanje skupih artikala velikom broju potencijalnih korisnika, koji pritom svrhu tog poklona ne vidi, zapravo je bacanje para u bespovrat. Vaš biznis će rasti samo uz dobro selektovane i jasno usmerene promo proizvode ka ciljnim kupcima.

Premium pokloni zato i imaju uzak i precizno definisan krug potrošača, a najčešće su potkrepljeni dešavanjem poput specijalnih događaja, VIP zabava, promocija novih proizvoda i usluga na tržištu i slično.

 

6. Bolje da kaplje konstantno

 

Na pitanje „Kada plasirati promo materijal?“ odgovr je kratak. Uvek!

 

logotip na proizvodu

 

 

Kako i koliko plasirati materijal tog tipa, pak drugi je padež i poseban segment priče. Zato napravite plan kojim ćete konstantno biti prisutni i u igri. Nekada manje, nekada više. Da više uvek bude više, a nikako manje.

7. Dobre stvari ne treba menjati

 

Sve dok pokloni ili nagrada pospešuju prodaju i podižu interesovanje o onome čime se bavite i šta imate u svojoj ponudi, ostanite pri tom receptu za uspeh. Ako ste nekome izmamili osmeh jednom ili više puta nekim od reklamnih poklona, računajte da će drage volje ponovo kupovati vaše proizvode. Obnovite akciju sa promo giftom koji godi kupcima. Sa druge strane, ako vidite da pokrenuta kampanja ne daje rezultate koje ste očekivali, menjajte taktiku. Novi poklon za nove uspehe.

 

 

« Tri nova modela reklamnih šolja samo za vaše klijente Top 5 moćnih poklona za poslovne partnere »

KLIK COMMERCE D.O.O

Miroslava Antića 19

11080 Zemun

Tel: 011 408 408 8

065 377 48 05

011 408 411 7

Email: office@klik.co.rs

Radno vreme:
Pon-Pet od 8:30-16:30

Onlajn kupovina

Kompanija

Društvene mreže

All rights reserved

Ovaj sajt koristi kolačiće radi što boljeg iskustva posetilaca. Ukoliko nastavite sa korišćenjem sajta, smatra se da ste saglasni sa našim uslovima korišćenja kolačića i potvrđujete prihvatanje kolačića na njegovim stranicama.

Prihvatam