B2B Korpa

Poklon setovi najbolji vid predstavljanja firmi

29-4-2020 13:27:24

Mnogi marketari i vlasnici privatnih firmi različitih delatnosti se pitaju koji je to vid marketinga najefikasniji i koji daje najpouzdanije efekte. Mišljenja su različita, kao i efekti različitih marketinških strategija na različite sektore.

Poklon setovi

Ovog puta ćemo izdvojiti samo jedan model reklamiranja i podizanja vidljivosti brenda kojim je zadovoljan najveći broj firmi. Radi se o poklanjanju poklon setova ključnim klijentima.

Najbolji način marketinškog komuniciranja

Intenzivno izlaganje marketinškim komunikacijama preko celog dana kroz sve moguće kanale učinilo je ljude prilično imunim na veliki broj marketinških komunikacija. Prosto, sa svih strana se pojavljuju neke reklame.

Na društvenim mrežama, televiziji, radiju, u štampi, pa i na ulici. Osnovna odlika vremena u kom živimo je prezasićenost informacijama. Najviše je naravno, upravo informacija propagandnog tipa. Kao ljudi postali smo pomalo „gluvi“ na sav taj marketing oko nas kako bismo zadržali i ostale segmente života koji ne podrazumevaju potrošnju.

U moru marketinških strategija za različite oblasti poslovanja, imajući u vidu online i offline kanale najbolje se pokazuju one koje klijentima omogućavaju vidljiv benefit.

Ljudi su vremenom razvili posebno „čulo“ za korisno u marketingu, imajući u vidu da je masa marketinških informacija u stvari potpuno beskorisna jer ne pruža njima potrebne informacije već sugeriše nešto. Najkorisniji vid marketinške informacije je reklamni materijal koji ima upotrebnu vrednost. Počev od sitnih poklona tipa hemijske olovke, privesci, rokovnici ili nekih poklona veće vrednosti.

Poklon set – prestiž u komunikaciji

Elegantni poklon setovi sa vašim logom i prepoznatljivim sloganom učiniće poslovanje prepoznatljivijim, a komunikaciju sa vašim predstavnicima  poželjnijom. Brendirani poklon setovi uglavnom sadrže luksuzne rokovnike, hemijske olovke fine izrade, futrole za dokumenta, damsko ogledalce u istom tonu kao rokovnik ili svilena marama.

Poklon setovi su očigledno vredniji poklon i klijenti to umeju da cene. Samo darivanje ekskluzivnog poklon seta izaziva kod osobe osmeh i zadovoljstvo. Poklon se čuva ili koristi u posebnim prilikama.

Ako je za poklone niske vrednosti od najvećeg značaja velika upotrebna vrednost (hemijska, čaša, šolja), za poklon setove i poklone veće materijalne vrednosti je od značaja sofisticiranost, elegancija i luksuz. Zato sa pravom možemo reći da dobro odabrani poklon setovi daju marketinškoj komunikaciji prestiž. Upravo taj momenat je neophodan da bi se skrenula pažnja ciljanih klijenata i „kupilo“ njihovo poverenje.

Darivanje klijenata kao poslovna etika

Darujući poklone klijentima ukazujemo na važnost poverenja u procesu saradnje i eliminišemo materijalne vrednosti kao jedine merodavne. Darivanjem ljudi postaju prisniji i ruši se barijera koja nastaje u odnosu prodavac – kupac.

Jednostavan potez podiže ovaj ljudski odnos na viši nivo. Sledstveno tome, saradnja postaje čvršća, povećava se njen obim, a odnosi dobijaju jedan više prijateljski oblik. Činom darivanja čovek izlazi iz materijalnih okova, a to se međutim vraća opet kroz materijalno blagostanje.

Darivanje treba da bude pametno organizovano. Nikada ne treba vremenski i smisaono vezivati ugovaranje i naplatu potraživanja sa darivanjem poklona. Tada je smisao poklona izgubio svoju snagu. Pokloni se daruju zbog ljudskih vrednosti, poštovanja i kao zahvalnost za ukazano poverenje.

Poklanjanje luksuznog poklon seta može da posluži kao poseban adut u komunikaciji prilikom predstavljanja firme i njenih luksuznih usluga ili proizvoda. Ako nakon prezentacije klijenti dobiju luksuzan poklon set, to će nesvesno uticati na precepciju ranije predstavljenih proizvoda i usluga.

Podsvesno potencijalni klijenti će prihvatiti vaš brend kao kvalitetan, vredan i luksuzan. U svakom slučaju percepcija vrednosti brenda je usko vezana sa marketinškim materijalom koji je dostupan klijentima. 

Kompanija Klik Commerce ima u svojoj ponudi najprestižnije poklon setove koji će izazvati oduševljenje svakog ko dobije ovakav poklon.

« Reklamni materijal – jedina zaista poželjna reklama Reklamni upaljači nikog ne ostavljaju ravnodušnim »

KLIK COMMERCE D.O.O

Hemingvejeva br.17

11080 Zemun

Tel: +381 (0)11 377 48 05

+381 (0)11 408 408 8

+381 (0)11 408 411 7

+381 (0)11 377 48 06

Email: office@klik.co.rs

Radno vreme:
Pon-Pet od 8:30-16:30

Onlajn kupovina

Kompanija

Društvene mreže

All rights reserved

Ovaj sajt koristi kolačiće radi što boljeg iskustva posetilaca. Ukoliko nastavite sa korišćenjem sajta, smatra se da ste saglasni sa našim uslovima korišćenja kolačića i potvrđujete prihvatanje kolačića na njegovim stranicama.

Prihvatam